Kære Riddere
Jeg flytter dagen til lørdag den 12/9. (efter godt input fra Morfar 🙂)
Her burde flere mulighed for at deltage, da 2/8 ligger midt i ferien for de fleste.
12/9 bliver efter samme koncept mødes kl.10 og ruller en tur.
Derefter grill, pølser og øl, og ikke mindst hygge i Farum.
Mange hilsner
Jacob
3 kommentarer:
Det var en god plan :) Med lille forbehold for at jeg skal til ex-konens 50 års fødselsdag så kommer jeg. Jeg kan sikkert nå begge dele
Jeg har også en aftale senere, men forventer at dukke op.
Jeg kommer
Send en kommentar