Kære Riddere
Jeg flytter dagen til lørdag den 12/9. (efter godt input fra Morfar 🙂)
Her burde flere mulighed for at deltage, da 2/8 ligger midt i ferien for de fleste.
12/9 bliver efter samme koncept mødes kl.10 og ruller en tur.
Derefter grill, pølser og øl, og ikke mindst hygge i Farum.
Mange hilsner
Jacob
