mandag den 10. juni 2024

FARLIG FIN FJORD FART

Kæmpe stor tak til Peter A og Håbet, som i fællesskab havde arrangeret en - næsten - super tur fjorden rundt. Fantastisk med start i Roskilde, som jo lige pludseligt kappede en 30 - 40 km. af turen, så vi "nøjedes" med at køre 75 km. med 26-27 i snitfart. Dejlig tur.

Som det vist fremgår af nedenstående havde de dynamiske arrangører blot glemt, at tage vejrguderne i ed, og der var godt nok ualmindeligt sort og skummelt i omegnen af Skibby. Men, vi kom rundt, og såvel pølser som selskab var - vanen tro - helt på toppen. Så tak for alt. Vi er så klar igen til næste år.

Hvad skylder vi for øvrigt, for det fine arrangement?


Klar til start søndag kl. 9.00

Vejret så jo slet ikke så slemt ud, forsøgte vi - forgæves - 
at overbevise hinanden om.

Vel hjemme igen stod den på pølse og pils.
Alle var glade. What´s not to like.


Søren havde tilsyneladende fået ny regnjakke, mens......



 
...alle vi andre søgte ly for uvejret.


Appel havde sågar fremtryllet velkomst øl i de "frastødende"
lokaler med regn og fjordudsigt.

5 kommentarer:

Håbet sagde ...

Super god reportage fra fra en rigtig god dag.

Spændt på om forhandlingerne mellem Harder og Peter A vedr. strandgrunden, ender med et skøde på Humleriddernes nye klubhus.

Morfar sagde ...

Jeg siger også tak for stor hjælp under vejs, ellers havde jeg nok været der ude endnu
Spytter gerne lidt ekstra i kassen til køb af nyt klubhus
Tak til Peter for vel serveret øl, pølser med tilbehør

Anonym sagde ...

Tak for fint referat til Møller, og til alle øvrige for godt humør på trods af de lidt våde vejr. Vi må se om ikke kan være muligt at ramme bedre næste gang.
Hilsen PeterA

Henrik sagde ...

Jeg vil også sige tak for et super arrangement og et meget fint referat af turen.

Poul sagde ...

Det ser godt ud, jeg er ked af at jeg ikke kunne deltage.
Jeg var desværre optaget af Eksamen, men den er overstået nu så nu kan I risikere at møde mig på landevejen i den buttede bagdel.
De allerbedste hilsner
Poul fra den buttede bagdel :)