onsdag den 8. maj 2024

HumleTour de Fjorden Rundt, søndag d. 9. juni

Kære Riddere

Der inviteres hermed til årets HumleTour de Fjorden Rundt, men lidt atypisk går starten i Roskilde.

Sagen er den, at vores hovedsponsor og aktive medziiklist Peter Appel, stiller både hus og strandgrund til rådighed søndag d. 9. juni, hvor starten går fra Frederiksborgvej 92, Roskilde kl. 9.00.

Det er meget enkelt - vi kører de ca. 75 km. som hold, men der vil være indlagte spurter til dem der efterspørger den meget høje puls. Efter en kort pause i Frederikssund, fortsætter vi til Roskilde, hvor grillen er tændt og pølser og en kold øl/sodavand venter.

Der vil være mulighed for et bad, så man er velkommen til at tage skiftetøj med.

Af hensyn til miljøet, opfordres til samkøringsaftaler for de riddere der ikke ønsker at cykle til og fra Roskilde.

Tilmeld dig gerne med det samme, og helst ikke senere end 5. juni.

PS - det er EP valgdag, så husk muligheden for at brevstemme.

Og til sidst. Skulle vejrguderne mod forventning være i dårligt humør, bliver arrangementet flyttet til senere på sommeren.

De allerbedste hilsner

Håbet og Peter A.


15 kommentarer:

Håbet sagde ...

Tak, jeg deltager gerne:-)

Jacob sagde ...

Tak for invitationen, jeg vil gerne med

MØLLER sagde ...

Fantastisk - tak til dobbelt Appel. Jeg er klar

Troels sagde ...

Jeg har en konfirmation lørdag den 8/6 så jeg får desværre lidt svært ved at nå det.

Henrik sagde ...

Jeg kan heller ikke dy mig for at deltage i det fine arrangement

Martin sagde ...

Jeg vil meget gerne cykle med.

Ses Martin F

Anonym sagde ...

Samkørsel, fjordtur og pølser. Jeg vil gerne med. Rolf

Jonas sagde ...

Tak for invitationen! Jeg vil også gerne cykle med.

Claus sagde ...

Kan desværre ikke, er i Berlin.

Anonym sagde ...

Jeg vil også meget gerne med (Raketten)

Morfar sagde ...

Jeg vil også gerne med. Så må vi se om jeg når med hjem når I vender

Rolf sagde ...

Jeg må melde afbud, da jeg har fået for meget i kalenderen i forhold til familien.

Harder sagde ...

Øv, jeg kan desværre ikke, vi er på ferie i Spanien.

Peter Frank sagde ...

Tak, jeg deltager gerne

Harder sagde ...

Bedre sent end aldrig, der er lavet lidt om på min ferie, så jeg vil gerne deltage alligevel i arrangementet.
Godt selskab, øl og pølse lokker jo altid.