lørdag den 23. december 2023

I denne søde juletid

Kære Humleriddere og familier .

 

 

I ønskes en rigtig glædelig jul og godt nytår .

Tusind tak for mange dejlige timer og for jeres fantastiske venskab .

Glæder mig allerede til vi skal på landevejen igen , måske en lille vinter tur

Hvis temperaturen igen kommer op på 6 -8 grader , hvis nogle vil med .

 

Jeg har tænkt mig at køre til Grejsdal i 24 , bare 127 km med 1500 højdemeter .

Det er den 12 maj , hvis nogle vil med 😊

 

 

De bedste jule hilsner Dellen

 

6 kommentarer:

Jacob sagde ...

God jul og godt nytår til alle Riddere og jeres familier. Glæder mig til at cykle med jer i det nye år.

MØLLER sagde ...

Aller kæreste Hr. Delle.
Tak for den søde julehilsen.
Du, din dejlige familie samt dine prustende cykel kumpaner ønskes alle en forrygende jul og et fantastisk nytår.
Grejsdal ryger med i bunken af nytårs fortsætter, som jo desværre kun sjældent bliver opfyldt. Men hvem ved🍾
Vi ses - om ikke andre steder - så i fitten.
Glædelig jul
Årets Humleridder🎄

Harder sagde ...

God jul og godt nytår til alle riddere, familier og andet godtfolk.

Glæder mig til nogle hyggelige zikelture sammen med jer i 2024, det kan ikke hurtigt nok blive forår.

Grejsdal, ja hvem ved...


God jul fra Harder

Anonym sagde ...

Glædelig bag(h)jul og godt nytår til alle. Jeg ser frem til stille og rolige ture i det nye år med godt selskab. Må det blive mere tørt end 2023, der med sin nedbørsrekord, har sat mere gang i hometraineren. Foråret har været tørt de sidste par år, så hvis den tendens fortsætter, er der gode muligheder for at blive fit til forsommerens motionsløb.
God vind…..Rolf

Claus sagde ...

Kære alle HUMLERIDDERE

Ønsker alle Riddere og jeres familier et GODT NYTÅRRRRRR

Glæder mig til nogle gode kilometer og gode oplevelser på landevejen i det nye år.

/Claus

Henrik sagde ...

Hej alle

Jeg vil også her på årets sidste dag ønske alle Humleriddere et rigtig godt nytår og glæder mig til nye cykel oplevelser og dejligt selskab i 2024.